29/4/11

Teràpia violinista

Hi ha dies en els quals estic trista. Han passat una sèrie d'esdeveniments a la meva vida que a vegades no propicien molt la felicitat. Tinc dies grisos, i de tant en tant despunten els dies allimonats. Sóc una persona a qui li encanta fer coses, però que sobretot en té ganes de fer-ne un munt més. Tinc moltes aficions, i entre elles cal destacar escriure i dibuixar. La veritat és que la meva vida està passant per un moment molt caòtic, i no sé quant seré capaç d'agafar-ne les regnes i podré conduir-la pel bon camí. M'agradaria tenir un horari establert i no el tinc. M'agradaria fer diverses coses al dia i no les faig. Per on començar?

Espero que la música, gran aliada en molts moments de la meva vida, em doni, altre cop, un cop de mà.


1 comentari:

  1. La música és una amiga que sempre hi serà, sempre. Et transporta a móns plens d'imaginació, com quan dibuixes. Et fa pensar, et fa sentir, et fa expressar tot el que portes dins. Què hi ha més genial que això? :)

    Una altra amiga sóc jo, ja ho saps.

    ResponElimina